1 Mayıs 2009 Cuma

"Korkmaz" Seninle Bu Taraftar!!!

Bugün Galatasaray-Hacettepe maçını izlemedim, izlemekte istemedim(kendimce sebeplerim var) her zaman ki gibi maçtan sonra Rıdvan ı izledim çünkü söyliyeceği şeyleri tahmin ediyordum, benim kafamda olup da orda hapsolan düşüncelerimi onun çok iyi bi şekilde dile getireceğini bilmemin rahatlığı (yada tatmini siz ne derseniz) onu izlememin tek nedeni idi... Ama Rıdvan Dilmen çok büyük bi hışımla Bülent Korkmaz a yapılan protestoları, ıslıkları ve İstifa tezahüratlarını eleştirdi bi an kulaklarıma inanamadım gerçekten Galatasaray taraftarı bunu yapmış olabilir miydi!? Bu insan Galatasaray için herşeyini vermemiş miydi, kolu sakatlandığında takımını yalnız bırakmamak için bandajlı koluyla oynamamış mıydı, bu kadar basit miydi bi insanı silip atmak!!! evet bazıları için basitmiş ve evet Galatasaray taraftarı bunu yapmıştı... Pardon!!! bunu yapanın Galatasaray taraftarı olduğunu düşünmüyorum ve hiç bir zamanda olamayacaklarını biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder